Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Colo Skincare natúrkozmetikai termékcsalád - Interjú Bartha Csillával, a márka megálmodójával II.

Colo Skincare natúrkozmetikai termékcsalád - Interjú Bartha Csillával, a márka megálmodójával II.

Mint tudjátok, a Beautyca webáruház kizárólag magyar kozmetikai és aromaterápiás márkák termékeit kínálja. A magyar kozmetikai piac egyre bővül, számtalan kozmetikai családból választhatnak azok, akik számára fontos a tudatos bőrápolás. Az egyik kiváló márka a Colo Skincare, amely  prémium, természetes összetevőkből készült bőrápolási termékeket kínál.

Alább a márka megálmodójával, Bartha Csillával készített interjúnk II. részét olvashatjátok. A folytatásban  olvashatsz arról, hogyan éri el a Colo Skincare, hogy kitűnjön a nemzetközi márkák és tömegtermékek mellett, mi az, ami valóban különlegessé teszi termékeiket a piacon, valamint Csilla részletesen mesél a márka fejlődéséről, a személyre szabott bőrápolás fontosságáról és arról, hogyan vált a Colo a magyar natúrkozmetikumok egyik kiemelkedő szereplőjévé. Emellett elárulja, hogy mik a jövőbeli terveik, és milyen új termékekkel bővül a márka kínálata a közeljövőben.

 

Csilla, az interjú első felében meséltél nekünk a Colo márka filozófiájáról és arról, hogy milyen bőrtípusokat és problémákat céloztok meg a termékeitekkel. Most kicsit mélyebben is belemerülnénk a különleges összetevők világába és a natúrkozmetikumok fejlődésébe…

Mennyire nehéz a magyar piacon kitűnni vagy fennmaradni? Úgy látjuk, ma már sokkal több magyar márka van jelen, mint 10 évvel ezelőtt. Tapasztalható egyfajta felfutás a kozmetikum gyártásban. Ez jó, vagy nem annyira jó?

Szinte naponta jelennek meg az új márkák. Ami persze egyrészről jó a vásárlónak, mert nagyobb merítésből választhat, másrészt viszont sokkal nehezebb is megtalálni az adott bőrproblémára a legmegfelelőbb terméket. Most már minden vevőnek egy picit értenie kell az INCI-hez is, ha tényleg megfelelő terméket szeretne a bőrére.

Rengeteg olyan termék van a piacon, ami jól néz ki, extra hatóanyagok vannak benne, hangoztatják, hogy parabénmentesek, de például szilikon is van bennük, ami eltömíti a pórusokat, és nem engedi felszívódni a hatóanyagokat. Szóval, akár lehet kidobott pénz is az adott termék.

Ezért is fontos, hogy a vevő legyen tudatos és értsen picit az INCI-hez. Mi maximálisan megadjuk a segítséget a választáshoz. Nemcsak a teljes összetevőlista található meg a weboldalon, de összeszedtük, hogy melyik hatóanyag mit tud, és milyen bőrproblémára javasoljuk.

De ha a vevőinknek még ezen felül is lenne kérdésük, kereshetnek telefonon vagy e-mailben, és segítünk megtalálni a legjobb formulát az adott bőrproblémára.

Hogyan lehet kitűnni egy magyar márkának a kozmetikai iparban, a külföldi tömegtermékek és a világszerte ismert márkák mellett? Hogyan győzöd meg a vásárlóidat, hogy például a Colo termékeit válasszák?

Persze nem egyszerű, főleg egy kis magyar KKV-nak. Számomra a hitelesség az egyik legfontosabb tényező. Névvel, arccal vállalom a márka termékeit. A weboldalunkon nemcsak az INCI van fent, de az összetevőkről is részletes leírást adunk, így nem árulunk zsákbamacskát. Nálunk a hatóanyagok tényleg extra magas koncentrációban megtalálhatóak a termékben. Amit leírunk, azt tényleg tudja a termékünk.

És aki egyszer kipróbálta, döntő többségében visszatérő vásárlónk lesz. Mert tényleg működnek a termékek. Mivel extra magas a hatóanyagtartalmuk, kevés kell belőlük. Több ezer nőnek tettük rendbe a bőrét új rutinnal, egy-egy termékkel az évek során, akiknek a többsége a mai napig is csak COLO-t használ.

Mi különbözteti meg a Colo termékeit a többi natúrkozmetikai márkától?

Sok olyan innovatív növényi kivonattal dolgozunk, amit mi hoztunk be először a piacra. És most is sok olyan összetevőt használunk, ami egyedül a mi kínálatunkban található meg. Extra magas hatóanyagtartalommal rendelkeznek a termékek. Kozmetológiai minőségűek. Kevés kell belőlük. Bőrbarát termékek. Irritáló illatanyagot nem tartalmaznak.

Tényleg mentesek parabéntől, kőolajszármazékoktól, szilikontól. A bőrre nem kerülnek felesleges térfogatnövelők, csak kristálytiszta összetevők.

Aki most találkozik először a Colo-val, és szeretné kipróbálni, de nem tudja honnan induljon, mert akkora a választék, mit ajánlanál elsőként?

A bőrápolás alapja az alapos, de gyengéd tisztítás. Ha az alapok nem jól működnek, hiába van szuper hatóanyagos krémed, nem fog rendesen beszívódni. Ezért az arctejeinket javasolnám első körben.

Illetve legyen egy jó hidratáló krémed, főleg télen, amiben nemcsak a hidratáló faktor magas, de ceramide is van benne, így védi a bőrt a téli hidegtől és a kiszáradástól. Ebben a kategóriában három termék közül választhatsz:

  • Kék: ha szárazabb, zsírhiányosabb a bőröd, vagy érett.

  • Világoszöld: ha kombinált, olajosabb a bőröd.

  • Sötétzöld: ha pattanásokkal küzdesz. Különlegessége, hogy nemcsak hidratálja a bőrt, de segít csökkenteni a pattanások számát, nyugtatja és fertőtleníti a bőrt.

És milyen Colo terméket ajánlanál valakinek, aki nagyon is otthonosan mozog a legkorszerűbb kozmetikumok világában?

Próbálja ki a ONE szérumcsaládunk valamelyik tagját:

  • C-vitamin szérum: bármelyik bőrnek egy plusz vitaminforrás.

  • Peptid szérum: ha látványosan szeretné csökkenteni a mimikai ráncokat 15 percen belül.

  • Ceramid szérum: ha télen könnyen kipirosodik vagy kiszárad a bőre.

A ONE szérumok egyikével könnyen és gyorsan ki tudod egészíteni az adott rutinodat. Könnyen rétegezheted is őket, ha fekete öves bőrápoló vagy. :)

Végül, mit üzensz a Colo márka a potenciális vásárlóinak?

Nőként tudom, hogy mennyire nincs senkinek arra ideje, hogy 8-10 lépéses rutinból álljon a bőrápolása. Ezért praktikus, extra magas hatóanyagtartalmú, tényleg működő termékeket raktunk össze – olyanokat, amiket én is használnék nap mint nap, és amikkel egyszerre több dologra is hathatunk. A kevesebb néha több. :)

 

Nézz körül alább, milyen termékeket kínál a Colo!

 
Tartalomhoz tartozó címkék: magyar kozmetikai márka

Kapcsolódó tartalmak

Az oldal tetejére